Victora Dogan fick lämna Idol!



Igår sjöng tjejerna i Idol. Låtvalen dominerades av ballader och det var ytterst få som vågade på något fartigare. Sepideh var en av kvällens bästa enligt mig och sjöng låten " I will survive ". Linda Pritchard var också oerhört bra, och hon växer sig in i rollen som en stjärna mer och mer. Jag tycker att Jenny Karevik gjorde ett helt fel låtval; License to kill. Och fel tonart dessutom. Bara jobbigt att lyssna på. Anna Bergendahl tyckte jag för en gångs skull var bra, men juryn var inte alls imponerad. Alice var väl duktig, hon är lite anonym tycker jag. Såväl Yazmina. Håller jämn matta hela tiden men det har aldrig liksom stuckit ut åt något av hållen. LouLou tycker jag borde åka hem snart, tycker inte att hon är en Idol.

Jag trodde att det skulle stå mellan Victoria och Yazmina, och jag blev överraskad att Jenny hängde löst. Men Victoria fick alltså lämna. Inte helt rättvist tycker jag, men så är det.

I en intervju på tv4s Idolsajt berättar hon att hon tror att hon fick åka ut på grund av låtvalet. Hon är besviken, men tycker ändå att hon skulle ha kört på sin grej som hon gjorde. Hon är ledsen över att hon inte fick uppträda med en till låt och att hon inte riktigt fick möjligheten att visa upp sin personlighet. Nu hoppas hon att hon antingen ska fortsätta med musiken eller få en fot med i modellkarriären, där hon tydligen fått en del erbjudanden.

Om en knapp timme är det killarnas tur att sjunga, missa inte det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback