Slutaudition nästa för Idolerna!

Johan och Jenny fick de sista platserna på slutaudition. Foto: TV4

Nu är det äntligen dags för Slutaudition för våra kära idoler! Jag tycker att startfältet verkar superbra, har jättemånga favoriter! På bilden ser nu de lyckliga två som slutligen lyckades ta sig till slutaudition via Sista chansen. Jenny sjöng Black velvet mycket bra tycker jag (för övrigt är hon lik Lisa Miskovsky) och Johan sjöng The Verves låt The drugs don't work. Bra låt, och jag tyckte juryn gjorde rätt som gav honom en chans på slutaudition.

Kul den här säsongen att så många kommer med egna låtar. När det var förra juryn var man ju ungefär dömd att misslyckas om man valde något eget. Men här är det bara plus! :-)
Årets Idol-låt och audition blir väl ändå Kannagi Ohlssons version av Da Buzzs "Without breaking". Hade aldrig hört den innan hon sjöng den, men nu är den defintivt en Idolklassiker ;-)

Jag säger bara en sak; Missa inte Slutaudition!

Bild: tv4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback