Sammanfattning av killkvällen

Nu har killarna sjungit och det är dags att summera kvällen och avslöja mina föraningar om resultatet.

Foto: DANIEL OHLSSON

Jesper: Var först ut och drog igång kvällen på ett trevligt sätt. Han var stel som en pinne, men jag tyckte ändå att låtvalet var bra och han sången var bra. Men han var för anonym och för blek för att sitta säkert.

Elias: Har jag inte lagt märke till över huvud taget under Idolturnén. Hans sång föll mig inte alls i smaken och han kändes löjlig och tillgjord. Annars brukar rörelsemönstret komma naturligt, men har var det inövat och jag tyckte bara tt han var för mycket. För höga tankar om sig själv. Jag ser gärna att Elias åker ikväll.

Kevin: Snyggt stajlad och bra låtval. En låt som många har hört och många tycker bra om. Och han sjöng jättefint. Ett av kvällens bästa uppträdanden!

Rasmus: Trist låtval, tråkigt rörelse mönster. Tog dålig kontakt med publiken. Men jag gillar hans personlighet och hans röst. Dock inget vidare betyg efter ikväll.

Robin B: Här gick allt fel! Det kändes nervöst och jag anade många falska toner. Här räddas han dock av hans ödmjuka personlighet. Tror inte han ryker ikväll.

Johan: 16 år och så säker på scenen? Johan är på många sätt ett underbarn! Men inte min typ när det gäller musik eller stil. Men bra framträdande!

Lars: Fantastisk sång och framträdande! Ett av kvällens bästa! Också bra låtval.

Robin E: Har tyckt om hans röst genom hela resan, men nu såg han ut som en stjärna också. Också här ett grymt framträdande!

Jag skulle vilja se att Elias åkte ut. Hans personlighet och överlägsenhet går inte hem hos mig alls. Bygger upp förväntningar på något inte värt att hurra över.

Jag tror att Jesper och Rasmus hänger löst och att det åter igen blir inledaren till kvällen som får ge sig av hemåt.

Kl 22.40 vet vi svaret!

Foto: DANIEL OHLSSONHallå, är det någon som undrar något? Foto: ANDERS WIKLUND/SCANPIX
Grabbarna möts i Idolkvalet. Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Bilder: TV4.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback