Summering av tjejkväll nr 2

Idag var det återigen tjejernas tur att sjunga, och den här kvällen höll riktig toppklass!

Alice. Foto: TV4

Linda: Stylisten borde få en stor, fet varning! Andra gången han klär Linda helt knasigt. Men sången var det inget fel på, som vanligt. Håller dock med Anders om att det behövs en mellanröst.

Anna: Också den här dagen imponerade hon på mig! Otroligt bra, och bättre styling.

Yazmina: Började svagt men det blev starkare och starkare. Tror dock ändå att hon är lite för anonym för tävlingen, men jag vet ju inte hur det är hos andra. Bra röst, men ingen utstickare tyvärr.

Alice: Har inte varit min favorit men tyckte att hon gjorde bra ifrån sig ikväll. Tycker att låten med Christina Aguilera är riktigt entonig och tråkig. Tyckte att Alice gjorde en bra version.

Jenny: Tycker tyvärr inte att Jenny höll måttet ikväll, hur mycket jag en gillar hennes personlighet och tycker om hennes röst. Efter sin prestation ikväll är det nog inte helt omöjligt att hon ryker.

Sepideh: Gapigt, skrikigt på höjden - men vilken sångdiva! Rösten är otroligt bra. Gillar dock inte låten alls så för min del var det väl inget favorituppträdande, men ändå bra.

Lou Lou: Inte heller min favorit, men idag tyckte jag att hon var riktigt duktig. En fantastisk avslutning på kvällen!

Jag vet inte vem jag tycker skall åka ut. Tycker alla håller så hög klass.
Jag tror däremot att Jenny och Yazmina hänger löst och att Jenny åker ut på grund av sitt dåliga framträdande.

Kl. 22.40 vet vi svaret!

Loulou var den enda tjejen som var nöjd med sitt uppträdande. Foto: Scanpix
Idol 2008. Foto: TV4Yazmina. Foto: TV4
Idol 2008. Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Bilder: tv4.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback