Dessa kan gå riktigt långt - Kanske vår nästa idol?

[Bild: Danny FOTO: TV4]
Danny har en väldigt bra röst, mycket
bättre än Olas, enligt mig. Han kommer
säkert att bli Sveriges nya flickidol. Jag
tippar på en finalplats.

[Bild: Azra FOTO: TV4]
Azra har en ganska jobbig röst tycker
jag men med sitt utseende kommer
hon säkert förbi slutaddition, kanske
snor hon åt sig en finalplats också.

[Bild: Patricia FOTO: TV4]
Patrizia har en fantastisk röst men hon
känns fortfarande inte som en favorit
bland folket. Kanske är hon det, det åter-
står ju att se.

[Bild: Johan FOTO: TV4]
Absolut inte min favorit men det kanske
blir en Sibel-historia för stackars Johan
också.

[Bild: Kimberly FOTO: TV4]
Kimberly är en rolig prick. Nervös, men
på ett charmigt sätt. Rösten är ju där
så det är bara för Kimberly att visa
vilken stjärna hon är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback