Förra årets Idol, Agnes, släpper sitt andra album inom kort


Agnes var bara en okänd Värnesborgs-tös och nu är hon
popdrottning med hela svenska folket! Hennes debutalbum
toppade listorna och hennes två singlar "Right here right
now" och "Stranded" likaså.
Inom kort släpps Agnes nästa skiva, det har bara gått knappt
ett år mellan hennes skivor. Hennes nya platta heter "Stronger"
och den är mera välarbetad, menar Agnes. Hon tycker också
att hon vill visa att hon klarar sig bra utan Idol och nu har
landat på egna fötter. Hon har även släppt nya singeln
"Kick back relax".  Lycka till Agnes!

Kick Back Relax (single)


Kommentarer
Postat av: Sosso

Agnes e bra! Jag gillar hennes nya singel Kick back relax!!!

Postat av: Tea

Jag tycker oxå om Agnes, men jag tycker Sebastian e bättre! Föresten är denna bloggen bäst!

2006-10-12 @ 20:47:00
Postat av: Agnes och Basse idol!

HEJA ALLA TYCKER JAG!

2006-10-12 @ 20:48:05
Postat av: AGNESSSSSS!!

SOSSO!! Jag håller med! Agnes e bäst! Jag måtte köpa hennes album!!

2006-10-12 @ 20:51:55
URL: http://idolnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback