Följ din favoritidols blogg!

Klicka på denna magiska länk och du tar dig direkt till din favoritidols blogg:

http://www.blip.se/?load=/Blogg_Idol.aspx

Bilder från idolernas bloggar

Bild från Saras blogg

sista dagen på hotellet med gänget. Shit vad jag inte vill åka hem. Men till helgen ska jag,Patricia och David spela och skriva autografer i �rebro och uppsala,det ska bli skitkul . Längtar tills fredagsfinalen,ska skrika halsen av mej! Puss och hej

Bild från Dannys blogg

idag ska jag öva sång och åka till södermalm å kolla lite prylar me johan å snäckan. Kram

Bild från Jessicas blogg

�r påväg till skansen för inspelning av ett Repotage... Ganska nyvaken ha ha syns eller?

Bild från Eriks blogg

Tja alla, sitter och väntar på filmteamet. Ska göra ett inslag som ska sändas på fredag. Håll till godo alla! Kram på er!

Bild från Felicias blogg

Hej å hå.

Bild från Snäckans blogg

här sitter man dagen efter och är glad ...vad tyckte ni???

Bild från Cissis blogg

Jag är ganska söt eller hur?

Bild från Johans blogg

tja! Nu sitter jag på saras rum och tittar på reprisen av idol, ganska kul faktiskt! Ha det bra allihopa puss puss!

Bild från Lindas blogg

alt

Bild från Markus blogg

just fått en grym mob.. Cool


Natalie har tyvärr tyvärr inte uppdaterat sin blogg ännu! Men håll koll på den, det kommer!







Kommentarer
Postat av: Qaroline

Yeah... Idolerna bloggar ; D haha

Postat av: Ulrika

Nu har Natalie skrivit i sin blogg :D

2006-10-05 @ 16:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback